کاربرد چسب 123 | چه کسانی به چسب 123 نیاز دارند؟

کاربرد چسب 123

به نظر شما کاربرد چسب 123 چیست؟ و چه کسانی به چسب 123 نیاز دارند؟چسب 123 از آن دسته چسب هایی است که کاربرد فراوانی دارد و از خانه گرفته تا محل کار و مخصوصا در بخش صنعت به کارمی آید. در خانه شاید برای شما هم پیش آمده است که وسیله ای به گونه ای شکسته که حیف است آن را دور بیندازیم و با یک چسب ممکن است مثل روز اول شود. یا در ساختمان اشکالی پیش می آید که نمی خواهیم کل ساختمان خرابی بار آید و فقط با یک چسب می توان آن قسمت را بدون هیچ خرابی و ریخت و پاش زیادی، درست کرد.

بنابراین چسب 123 یا همان چسب قطره ای در خیلی موارد به کار می آید به خاطر همین به آن چسب همه کاره نیز می گویند. مسلما برای همه مورد نیاز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد چسب 123 تا پایان مقاله همراه پک لرد باشید.

کاربرد چسب 123 در خانه

چسباندن پایه های میز

در خانه برای هر کسی پیش آمده که به چسب همه کاره یا قطره ای و یا چسب 123 احتیاج شده است. مثلا عسلی های منزل بعد یک مدت پایه های فلزی آن ها شل می شود و یا اصلا از جا در می آید.

در این مواقع که پایه فلزی است و میز شیشه ای می باشد با چسب 123 می توان آن را به هم چسباند. فقط قبل از به کاربردن چسب 123 ابتدا شیشه را خوب باد تمیز کرد تا اضافات اتصال قبلی پاک شود. بعد از اسپری کردن چسب را می زنید و پایه را متصل کرده و کمی فشار می دهید تا به هم بچسبد.

چسب 123 از آن دسته چسب های مقاوم می باشد و سریع خشک می شود. دو قسمتی را که اصلا با هم هیچ ربطی از لحاظ جنس و بقیه موارد ندارند را به هم می چسباند. این مورد یکی از مهمترین کاربرد چسب 123 می باشد.

درزهای در و پنجره

کاربرد دیگر چسب 123در فصل زمستان بعضی قسمت های خانه سوز و سرما وارد می شود و وقتی نگاه می کنیم می بینیم که از درز در و پنجره باد داخل می شود. برای این کار هم می توان از چسب 123 استفاده کرد. البته چسب ها هم انواع مختلفی دارند و در این قسمت چسب سیلیکون بهترین نوع برای پرکردن درز ها می باشد.

سرامیک حمام و دسشویی

وقتی یک مدت از جرم گیرها استفاده می کنید متوجه می شوید که درز بین سرامیک ها باز شده است. در این مواقع می توانید از چسب 123 استفاده کنید که با آن این درزها پر می شود. این چسب کاملا در مقابل رطوبت مقاوم است و استحکام دارد. مخصوصا چسب 123 آکواریوم که مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد.

سطح پلاستیکی

در منزل بعضی قسمت ها هستند مثل لوله کشی آب که امروزه از فلز نیست و ممکن است بعضی مواقع آب از قسمتی  بیرون بزند در آن موقع می توانید از چسب 123 برای چسباندن استفاده کنید. برای قرار دادن سیم ها ی برق روکش دار هم می توان در نصب آنها از چسب قطره ای استفاده کرد و خیلی موارد دیگر ماندد اسباب بازی بچه ها که قطعات جدا یا شکسته را می توان با چسب به هم وصل کرد.و خیلی موارد دیگر که در منزل پیش می آید و این چسب می تواند آن را درست کند.

کارهای تزئیناتی

کاربرد چسب 123 در کارهای تزئیتانی بسیار مشهود است. مثلا برای چسباندن چیزی به قسمتی که زیبایی و تمیز کاری آن برای ما مهم است. در دید همگان قرار دارد این چسب بهترین کاربرد در این مواقع را دارد.

کاربرد چسب 123 در بخش صنعت

  • ساختمانی : در معماری و ساختمان سازی امروزی دیگر ریخت و پاش زیادی معنا ندارد. مثلا برای کاشی کاری یک آشپزخانه ساختمان می توان از چسب 123 برای چسباندن کاشی ها استفاده کرد. همچنین در مورد سرامیک پارکت ها و مواردی از این قبیل بدون اینکه به خاک و شن و سیمان و از این موارد بخواهیم استفاده کنیم با یک چسب کار ساختمانی راه می افتد و خیلی تر و تمیز از آب در می آید.
  • کابینت سازی: یک فرد کابینت ساز که با فلز و چوب سر و کار دارد. می تواند این چسب یکی از مهمترین وسیله برای کار او باشد. مخصوصا برای نصب سینگ بالای کابینت و قسمت درز های آن می تواند از این چسب استفاده کند.
  • عایق سازی: در قسمت کارخانه یا شرکت هایی که به عایق سازی یخچال و فریزر مشغول هستند. این چسب 123 خیلی کاربرد دارد. همچنین در محل جوش تانکرها این چسب عایق بند خوبی است که از نشتی آب جلوگیری می شود.

بهترین چسب 123

چسب 123 سناباند

یکی از تولیدکنندگان ایرانی است. بزرگترین تولید کننده در کشور می باشد. یک چسب همه کاره می باشد و در همه جا به کار می آید. مثلا در موارد خانگی و یا در بخش صنعت کاربرد دارد.

چسب 123 تکنوفیکس

برای کارهای کوچک از این چسب می توانید استفاده کنید. چون بعد از باز شدن تا دو ماه می توانید استفاده کنید. بعد آن خشک می شود و قابل استفاده نیست. پس از بسته های کوچک این چسب برای کارتان انتخاب و خریداری کنید.

چسب 123 استارباند

با کیفیت ترین چسب تولیدی ایرانی است و بدون بوی نامطبوع می باشد. همین امر باعث شده کاربرد چسب 123 در صنایع مختلف بیشتر شود.

چسب 123 آکفیکس

از این چسب برای چسباندن قطعات چوبی و نصب چوب استفاده می شود. علاوه بر چوب برای پلاستیک و ام دی اف و لاستیک استفاده می شود. قدرت چسبندگی بالایی دارد.

چسب 123 میتراپل

یک محصول حرفه ای می باشد .تولید ترکیه است و در بازار ایران محبوبیت خاصی را دارد. اگر به دنبال یک چسب بسیار قدرتمند و همه فن حریف هستید که بتواند اجسام و اشیای گوناگون را به هم بچسباند، میتراپل می تواند یکی از انتخاب های اصلی شما باشد. شما می توانید سنگ، شیشه، چوب، ام دی اف و سایر مواد را در صنایع مختلف به وسیله این چسب های قدرتمند به یکدیگر بچسبانید.

در کل کاربرد چسب 123 نسبت به چسب های دیگر با توجه به ویژگی های خاص خود بیشتر است. و آن هم این است که چسب 123 از آب نیست در صورتی که چسب های دیگر با آب درست می شوند. در برابر رطوبت خیلی عالی عمل می کند و استحکام  و مقاومت بالایی دارد. در صورتی که چسب های دیگر در اثر رطوبت نمی چسبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *